I {heart} You This Much


*** published in CREATE: Vintage Modern (July 2013) ***

Hi everyone and happy Monday :)
Today I am sharing a card that I've created for this weeks CASE Study challenge.
Again, there's a wonderful inspiration card from this months muse Angeline Yong.
I hope you are not bored by me always saying the same *lol* but I have to repeat it: I truly adore her work so much!
You can see her inspiration card below.
And now onto my card. Well, it may not look very much like Angelines card ;-) but it was definitely and totally inspired by her card! My starting point was the card design that I've adopted (but rotated it 90°).
Then, I just made it mine by using different colors than she did and doing the card in a different style with lots of distressing, bling and the crinkled seam binding :)



Hallo zusammen und Euch allen einen wunderschönen Montag :)

Heute zeige ich Euch eine Karte, die ich für die Challenge bei CASE Study diese Woche gemacht habt.
Wieder mal gibt es eine wunderschöne Inspirationskarte von der Muse der Woche: Angeline Yong!
Ich hoffe ich langweile Euch nicht zu Tode damit, das ich es immer und immer wieder sage *lol* aber ich muss mich einfach nochmal wiederholen: Ich liebe und bewundere Angelines Arbeit wirklich sehr!
Ihre Inspirationskarte könnt Ihr oben sehen.
Ja und nun zu meiner Karte. Naja, die mag auf den ersten Blick nicht viel mit Angelines Karte gemeinsam haben ;-) aber der Ausgangspunkt für diese Karte hier war definitiv ihre Karte! Mein Ausgangspunkt war nämlich das Design, das ich hier übernommen habe. Allerdings hab' ich es einmal um 90° gedreht.
Danach hab' ich einfach "meins" draus gemacht: Habe völlig andere Farben verwendet als sie und die Karte ist auch einem völlig anderen Stil gemacht mit viel Distressing, Bling und dem geknüddelten Bändchen :)
*** thank you ***


card recipe:
 ~°~ Thanks for visiting my blog ~°~
Sylvia

17 comments:

  1. Was für eine wunderschöne Karte!
    Ich freue mich, dass du dich doch mit den Farben angefreundet hast!
    Danke für´s Mitspielen bei KEEP IT SIMPLE!
    Anni

    ReplyDelete
  2. Großartig, liebe Sylvia. Ich mag deine Knitterschleifen so gern. Tolle Karte.

    LG,
    Jenny

    ReplyDelete
  3. This is so beautiful, love the wrinkled ribbon!!

    ReplyDelete
  4. B...E...A...U...T...I...F...U...L!!!

    ReplyDelete
  5. Beautiful colors and details. :)

    ReplyDelete
  6. love how you added the bling button to the ribbon bow center~looks amazing and so you!!!

    ReplyDelete
  7. I so love the colors you used and that cute little piece at the top with the sentiment.

    ReplyDelete
  8. Oh, lovely! I love the ribbon. The second little bird card is adorable!

    ReplyDelete
  9. WOW.....Sylvia, dein Kaertchen ist so elegant...bin ganz begeistert!!!!!

    ReplyDelete
  10. Love this exqisite card! The details of this card are delightful!
    Bunte Farbe...Nun muss Ich wiederholen auch: Ich liebe Deine Arbeit wirklich sehr!

    ReplyDelete
  11. SO beautiful! I love the seam binding and that stunning embellishment! Thanks for joining us at CASE Study this week!

    ReplyDelete
  12. Beautiful card with a gorgeous ribbon and brad!

    ReplyDelete
  13. Wow, so viele Details und trotzdem nicht überladen!
    Danke fürs mitspielen bei keep it simple - ich hoffe Du bist oft dabei!

    ReplyDelete
  14. Gorgeous gem, spotlighted perfectly against that crinkly ribbon! Thanks for playing along with us this week at CASE Study!

    ReplyDelete
  15. Oh, die ist aber schön! Die Papiere, die du ausgesucht hast, das Bling-Detail, der Spruch - das passt alles perfekt zusammen.
    Vielen Dank für's Mitmachen bei keep it simple!,
    Mia

    ReplyDelete
  16. Wow, Sylvia! Fantastic! A beautiful work.
    Eva

    ReplyDelete
  17. Wow, eine sehr edle Karte! Das Farbspiel ist perfekt!!!

    LG Rosi

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to leave a comment! I hope to see you again, soon :)
Sylvia xx