Think Happy Thoughts - SBW October Kit


Hi everyone and happy Tuesday :)
Hallo zusammen und Euch allen einen wunderschönen Dienstag :)
The new October Kit from Scrapbook-Werkstatt will be available the day after tomorrow!
So I thought I will start showing you some cards I made using the kit goodies :-)
Übermorgen gibt es das neue Oktober Kit der Scrapbook-Werkstatt! Also dachte ich, das ich mal anfange Euch ein paar Karten zu zeigen, die ich damit gemacht habe :-)
Today I am sharing a very simple card made with one of the patterned papers that come with the kit.

Heute zeige ich Euch eine ganz einfache Karte, die ich mit einem der hübschen gemusterten Papiere aus dem Kit gewerkelt habe.
For this card, I simply cut a piece from the patterned paper, ink distressed the edges and added faux stitching all around the edges. I then die cut a banner from white cardstock, stamped a sentiment and added this together with some white sequins and blue rhinestones to the card.
Für diese Karte habe ich einfach nur ein Stück des Papiers zurechtgeschnitten, die Ränder mit Stempelfarbe distressed und falsche Nähte gemalt. Dann habe ich noch ein Banner aus weißem Cardstock ausgestanzt, einen Spruch darauf gestempelt und auf die Karte geklebt.
Dazu noch ein paar weiße Pailletten und blaue Glitzersteinchen.
I will show you more cards using the October kit, tomorrow! And these will be totally different from this one ;-) So, don't forget to come back tomorrow and check out the next cards with the SBW October Kit :)
Morgen gibt es dann die nächsten Karten die ich mit dem Oktober Kit gemacht habe! Und ich kann Euch schonmal sagen, das die sehr unterschiedlich zu dieser hier aussehen werden ;-) Also nicht vergessen und morgen wieder vorbei schauen :)


Supplies:


 patterned paper is content of  Scrapbook-Werkstatt October Kit (available Sept. 26th)

4 comments:

  1. awesome use of that gorgeous paper!

    ReplyDelete
  2. awesome use of color!!!! Gorgeous card!!!

    ReplyDelete
  3. I loooove the teal with the beige......outstanding!!!!

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to leave a comment! I hope to see you again, soon :)
Sylvia xx